Friday, 25 November 2011

TIDAK WUJUD

 ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA STALKERSTALKER SEKALIAN 
Hari aku nak cerita pasal ape yang aku rase pulak . Aku tak tahu lah . Aku rase macam dipinggir oleh parent aku . Ape yang aku buat semue tak kene . Kadangkadang rase macam nak lari rumah ajee . Tapi aku fikir jugak . Kalo aku tak ade rumah . Sape yang nak pergi kedai ? Sape yang nak tlong mak aku ? Sape nak cuci tandas ? Aku sedih kowt , aku tak dapat rase kasih sayang parent aku mcm mane adekadek and abangabang aku dapat . Even anak angkat yg parent aku bele pon dapat kasih sayang yg FIRST CLASS . Aku nie mcm anak angkut jekh . Sedih kowt , aku bukan nak kate ape , maybe ade yg lagi terok dari aku . Ade yg kehilangan PARENT . Tapi aku nie , mcm x pernah wujud kan mate diorng . Aku cume wujud bile dorang dalam susah and bile dorang perlu jekh . Sedih weyh , kadangkadang aku cakap elokelok mak aku dah tenking aku . Aku rase mcm nie sejak parent aku bele dorang lha . Idup aku nie mcm x wujud . Macam matii . Sedih sangat , harihari aku menangis pasal ini . Cuti pon bosan , nak melepak gi kl pon tak boleh , ape pon tak boleh . Aku bukan nak mengutuk parent aku . even parent aku adalah parent paling BEST . Cuma aku sedih sebub aku x dapat rase kasih sayang dorg . Aku cuma kene marahmarah , kene tenking . GRRR .  Sampai sini jekh post aku . SEKIAN

No comments:

Post a Comment